Fortfarande..

..dålig!
Jag har fått en ny penicillinkur, som jag hoppas av hela mitt hjärta ska göra mig frisk! 
För herregud, vad drygt det här är, att vara sjuk! 
Jag blev även sjukskriven och det har jag inte varit sen typ 2007, tror jag. 
 
Lever som i en bubbla i huvudet, med lock i båda öronen. Höger öra är värst. 
Alla ljud blir konstiga i huvudet, jag hör min puls hela tiden och när det blir för mycket ljud, så känns det jättejobbigt! (null)
Hör inte mig själv som jag brukar, så Jörgen "klagar" på att jag pratar tyst! 
Är det flera som pratar samtidigt, kan jag inte alls "sålla" ljudet!
Skitdrygt! 
 
Men, men.. jag är inte längre sängliggande iallafall, alltid nått. 
Men kan bara göra en sak i taget, jag blir helt slut i både kropp och själ, så fort jag gör något. 
 
I fredags var jag först till vårdcentralen efter det tog jag mig till Gränby, men där tog min energi helt slut, så orkade knappt köra hem😕 
På eftermiddagen så var vi med Astrid till UDS igen och kollade upp hennes urinblåsa och urin. 
(null)
Hon mår mycket bättre nu, men vi måste göra ett till ultraljud, då hennes urinblåsa inte ser helt okej ut.
Men tack & lov så är kristallerna och stenarna i blåsan borta! 
 
I lördags åkte vi och hämtade kött som Ehlin & Alfonso beställt och fick se en härlig gård, med välmående och frigående grisar! 
(null)
(null)
En av suggorna hade fått 11 små kultingar dagen innan och jösses så små och underbart söta dom var! 
 
På etermidaggen så tog jag kraft och åkte till IFU Arena och tittade på Madde som spelade innebandy (Sirius-Falun. 8-7) Madde gjorde ett otrolgt fint solo mål, men tyvärr räckte det inte till vinst! Men jag fick mysa en stund med Helena & Anders, det kändes bra enda i hjärteroten!
 
Idag kom Tobias P hit och vi tre åkte tillsammans till Barkarby och träffade hela min familj.
Där åt vi Ikeas julmat och myste! (inga kort togs..)
Energipåfyllning och energidränering på samma gång! 
Ljudnivån där var skitjobbigt för min trötta och sjuka hjärna. 
Men helt underbart att få träffas allihopa! 
 
Nu är det jag, Nelly & Cilla kvar ensamma i lägenheten och ny vecka som väntar och jag vill bli frisk.. NU! 
 
Trevlig 2:a advent önskar jag er!
Var rädd om varandra ❤️
 
Fridens liljor!